Program

Prvi dan – četvrtak, 10. oktobar 2019.

Glavna sala - Izložbeni hol

  • 10:00h

    Svečano otvaranje

  • 10:30h

    PREZENTACIJA: KAKO POVEĆATI IZVOZ?
    Govori: Aleksandar Pavlović, direktor, USAID Projekat za konkurentnu privredu

    Aleksandar Pavlović će pružiti prikaz i analizu segmenta domaćih prehrambenih proizvoda spremnih za maloprodaju i izvoz. Pregled će obuhvatiti izvoznike, njihove proizvode i promene na tržištu u poslednjih pet godina. Odgovoriće na pitanja kao što su: Koja je uloga visokokvalitetne hrane u povećanju vrednosti izvoza? Kako inovacije, pakovanje, tehnologija proizvodnje i sertifikacija povećavaju mogućnosti za izvoz? Zašto je imidž Srbije važan za kategoriju visokokvalitetne hrane?

  • 11:00h

    PREDAVANJE: BRENDIRANJE NACIJE I MEĐUNARODNA REPUTACIJA SRBIJE
    Govori: Žoze Filip Tores, direktor, Bloom Consulting

    Žoze Filip Tores, ekspert za internacionalni brending sa preko 20 godina iskustva i CEO kompanije Bloom Consulting, govoriće o tome kako međunarodna percepcija i reputacija mogu da utiču na brend neke zemlje. Kroz „Digital Country Index“, prikazaće poziciju Srbije u digitalnom svetu iz različitih uglova: izvoz, investicije, turizam.
    Takođe će se pozabaviti i ključnim faktorima koji grade i upravljaju reputacijom zemlje i dati preporuku za unapređenje reputacije Srbije i pozitivnu promenu percepcije.

  • 12:00h

    PANEL DISKUSIJA: BRENDIRANJE ZEMLJE KAO DESTINACIJE VISOKOKVALITETNE HRANE

    Zašto je dobra strategija za prehrambene proizvode važna za jednu zemlju? S fokusom na visokokvalitetne prehrambene proizvode, panel će diskutovati o brendiranju države kao poželjne destinacije u smislu hrane, trgovine i turizma iz ugla Vlade, lokalnih i regionalnih eksperata za turizam, akademika, novinara i poznatih kuvara.

  • 14:00h

    PREDAVANJE: E-COMMERCE: IZAZOVI I ŠANSE NA TRŽIŠTU NEMAČKE

    Predavanje će pružiti uvide u relevantne i nastupajuće trendove u prehrambenoj industriji na najvećim globalnim onlajn tržištima i načine na koje proizvođači mogu da ih prepoznaju. Takođe, baviće se i budućnošću onlajn prodaje premijum proizvoda, kako spremno dočekati platformu onlajn prodaje u EU i neophodnim koracima za prodaju na međunarodnom tržištu. Studija slučaja pod nazivom „Kako izgraditi omiljeni brend na nemačkom tržištu hrane“ obezbediće primere praktične primene.

  • 14:45h

    PANEL DISKUSIJA: E-TAIL I RETAIL – KAKO DOSPETI NA POLICE

    Panel će se baviti trendovima industrije hrane, procesom selekcije i načinima za unapređenje komunikacije između malih, inovativnih kompanija i glavnih maloprodajnih lanaca i onlajn prodavnica. Takođe, baviće se i time kako proizvođači mogu da unaprede prodaju prilagođavanjem svojih proizvoda, kao i razlikama u zahtevima menadžmenta kategorija u oflajn i onlajn prodavnicama.

Sala Hilandar, prvi sprat

  • 11:00h

    PANEL DISKUSIJA: FOOD HABOVI KAO PUT KA TRŽIŠTU

    Moderator: Milica Zatezalo, Pristup tržištima, USAID Projekat za konkurentnu privredu

    Kako se model „od haba do tržišta“ pokazao kao efikasan, panel će se baviti rezultatima različitih inkubatora, ponuditi dragocene uvide i iskustva kompanija nakon pilot projekata koji su uspešno završeni i najaviti nove.

Drugi dan – petak, 11. oktobar 2019.

Glavna sala - Izložbeni hol

  • 10:00h

    PREZENTACIJ: ŠIRENJE PORTFOLIJA PROIZVODA

    Govori: dr Mile Veljović, Univerzitet u Beogradu, Poljoprivredni fakultet

    Dr Mile Veljović će podeliti dragocene uvide u to kako možemo da upotrebimo tradicionalno srpsko voće i povrće – maline, šljive, paprike itd. – da proširimo svoj portfolio stvaranjem novih i inovativnih proizvoda. Takođe, predstaviće ulogu i važnost tehnologija u razvoju prehrambenih proizvoda.

  • 10:30h

    PANEL DISKUSIJA: SVET HOĆE DOMAĆE/OD TRADICIONALNOG DO MODERNOG?
    Moderator: Dejan Ranđić, direktor, DNA Communications

    Kako najbolje iskoristiti tradiciju pri stvaranju modernog brenda? Kako brend menadžment može da pomogne uspešnom prilagođavanju i odgovaranju na zahteve savremenog tržišta? Panel će se baviti pitanjima proširenja poslovanja, zadovoljstva kupaca i poslovnog rasta iz ugla proizvođača hrane, vlasnika restorana i socijalnih preduzetnika.

  • 14:00h

    SVEČANO ZATVARANJE
    PREMIUM FOOD DESIGN HUB PITCHING SESIJA

    Za razvoj proizvoda i poslovanjaj, proizvođačima visokokvalitetne hrane su potrebne dragocene povratne informacije od eksperata i investitora. U ovoj sesiji, izabrane kompanije će predstaviti svoje proizvode žiriju koji će im pružiti pomoć na putu do tržišta.

Sala Hilandar, prvi sprat

  • 10:00h

    RADIONICA: BREND STORYTELLING U INDUSTRIJI HRANE

    Radionica će odgovoriti na pitanja upotrebe „storytellinga“ kao tehnike za promociju hrane i predstaviti važnost prilagođenog, personalizovanog pristupa. Pomoći će proizvođačima da nauče kako da postignu uspeh sa srpskim proizvodom na specifičnim tržištima kao što je Švedska, kako dijaspora može da pomogne u promociji i kako plasirati proizvod kroz različite platforme.

  • 11:00h

    PANEL DISKUSIJA: SVEŽE KAO PREMIJUM

    Kategorija svežeg voća i povrća nudi obećanja pažljive selekcije i premijum kvaliteta. Panel će se baviti potencijalom ove kategorije iz ugla proizvođača koji su već prisutni u oba segmenta: svežih i smrznutih proizvoda. Takođe, panel će pokriti i pretvaranje svežeg voća i povrća u premijum kategoriju, načine za povećanje vrednosti proizvoda i kako to može da učini srpske proizvode prepoznatljivim.

  • 12:00h

    PREZENTACIJA: PAKOVANJE: TRENDOVI, INOVACIJE I IZAZOVI

    Kompleksna tema pakovanja otvara mnoga pitanja za proizvođače koji izlaze na tržište visokokvalitetne hrane. Prezentacija će se baviti dobrim izborom pakovanja, izazivima nabavke i poslovnim šansama na lokalnom tržištu, uz primere uspešnih rešenja.

  • 14:00h

    PREZENTACIJA: DIGITALNE APLIKACIJE ZA HORECA SEKTOR

    Sa sve većom ulogom digitalnih aplikacija u HoReCa sektoru, lokalno tržište se susreće sa mnogim izazovima. Na potrebu korisnika za brzom i premijum uslugom, tržište se adaptira različitim rešenjima, ali mnoga od njih nisu spremna i laka za primenu. Prezentacija će ponuditi rešenja za finansijske transakcije, snabdevanje i dostavu, kao i trening i obuku.

Govornici

Jose Filip Torres

Direktor, Bloom Consulting