Da se registrujete za BFS2020 online konferenciju, kliknite da dugme PRIJAVI SE.
Da se registrujete za BFS2020 online konferenciju, kliknite da dugme PRIJAVI SE.
Ponedeljak, 23. novembar
10:00h
Region, korona i industrija hrane: ima li pobednika? Razgovaraćemo o strateškoj važnosti prehrambenog sektora za države regiona i međudržavnoj razmeni hrane. Da li je COVID-19 povećao vrednost domaćih proizvoda? Da li se domaće više ceni nego pre pandemije? Koji proizvođači su bili pobednici krize, a koji nisu izdržali? Šta možemo da očekujemo po završetku krize? Kakvo je stanje u regionu?
Učesnici:
Branislav Nedimović, ministar, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Republika Srbija
Dr Jože Podgoršek, ministar, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ishrane, Republika Slovenija
Boris Pašalić, ministar, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Republika Srpska
Moderator:
Miloš Pejčinović, Asocijacija za promociju srpske hrane
12:00h
Kako su se proizvođači prilagodili, kako retail sistemi, a kako dostavne službe? Online kupovina je usled krize doživela ekspanziju, ali da li se ovaj trend zadržao ili se potrošači vraćaju u svoje omiljene prodavnice? Kakve promene možemo da očekujemo u budućnosti? Kakva su iskustva proizvođača koji su prvi uspeli da plasiraju svoje proizvode na Amazon?
Učesnici:
Goran Kovačević, generalni direktor, Gomex
Anja Đurić, marketing menadžer, Donesi.com
Tatjana Avramov, osnivač, Real Red Raspberry
Vasilije Ćetković, osnivač, Kovoli.com
Moderator:
Dejan Ranđić, direktor, DNA Communications & ICT Hub
14:00h
Novi vetrovi srpskog vinogorja – ko su novi akteri na tržištu vina Srbije? Da li se vinske regije Srbije vraćaju na staze stare slave? Koliko je vinska javnost edukovanija nego ranije? Kakve štete je pretrpela vinska industrija Srbije usled pandemije COVID-19 i koliko će joj trebati vremena da se oporavi? Da li se industrija promenila i u kom pravcu, kao i šta možemo da očekujemo u budućnosti? Kakva je situacija u regionu?
Učesnici:
Zlatko Živanić, Vinarija Toplički vinogradi, Srbija
Dejan Živkoski, predsednik, Udruženje somelijera Srbije
Božidar Aleksandrović, vlasnik, Vinarija Aleksandrović, Srbija
Mina Todić, marketing menadžer, Vinarija Doja
Moderator:
Igor Luković, urednik, Vino&Fino.rs
16:00h
Kao industrija se prilagođavamo specifičnim COVID uslovima u okviru kojih ćemo svi poslovati u narednom periodu. Prilikom intervjua sa suosnivačem agencije „thefoodpeople“, gospodinom Čarlsom Benksom, istražićemo koje su to najveće promene kada je reč o tržištu hrane i pića, kao i kako se one danas manifestuju u svetu.
Predavač: Čarls Benks, suosnivač, „thefoodpeople“
Utorak, 24. novembar
10:00h
Šta su kratki lanci snabdevanja hranom (SFSCs)? Da li su prepoznati i na koje prepreke nailaze proizvođači koji prodaju svoje proizvode kroz njih? Šta su potrebe kratkih lanaca snabdevanja hranom? Da li mogu da ojačaju lokalnu zajednicu i na koji način? Kako mogu da pomognu zaštiti životne sredine? Kako potrošači vide takve lance i koja su im očekivanja? Kako su se ovi proizvođači snašli u pandemiji COVID-19? Kako rezultati SMARTCHAIN projekta mogu da pomognu kratke lance snabdevanja hranom?
Učesnici:
Prof. dr Viktor Nedović, Univerzitet u Beogradu, Poljoprivredni fakultet / predsednik, Udruženje prehrambenih tehnologa Srbije
Prof. dr Mirjana Pešić, Univerzitet u Beogradu, Poljoprivredni fakultet / predstavnik, SMARTCHAIN projekat
Cane Jovanović, suvlasnik, „Polo doo Čačak“ / predsednik Udruženja kompanija za preradu voća i povrća, Kraljevo
12:00h
Žig domaćeg kvaliteta: šta kome znači na tržištu? Zašto dosadašnje oznake za najbolje prehrambene proizvode Srbije nisu zaživele? Da li će uspeti misija Čuvarkuće? Šta takva oznaka predstavlja za proizvođače? Šta za potrošače znači proizvod sa žigom? Šta kažu ritejleri? Da li je zabeležen rast Čuvarkuća proizvoda?
Učesnici:
Prof dr Saša Veljković, redovni profesor, Ekonomski fakultet u Beogradu / predsednik, Srpsko udruženje za marketing (SeMA)
Marc Ernest Garofani, generalni direktor, Veropoulos Srbija
Slobodan Košutić, generalni direktor, Sunoko
Branislav Sekulić, osnivač, Vrtlari
Moderator:
Miloš Pejčinović, Asocijacija za promociju srpske hrane
14:00h
Proizvođači hrane su zavisni od HoReCa sektora, a ugostitelji od gostiju i epidemioloških mera usled pandemije COVID-19. Kakvo je stanje u ovom trouglu? Šta kažu proizvođači zavisni od ovog sektora, šta ugostitelji, a šta hotelijeri? Kakvi su gubici? Šta je potrebno da se ova industrija oporavi i šta možemo da očekujemo? Kakve su prognoze? Koliko je dolazak Mišelina u Srbiju značajan za brendiranje Srbije i Beograda kao turističke destinacije?
Učesnici:
Nikola Dimitrijević, vlasnik, Restoran Franš, Beograd
Goran Kočiš, suvlasnik i glavni kuvar, Restoran Noel, Zagreb
Dejan Pejčinović, direktor, Hotel MONA Plaza/ potpredsednik, Upravni odbor HORES-a
Dr Miroslav Knežević, državni sekretar, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Moderator:
Dejan Ranđić, direktor, DNA Communications & ICT Hub
16:00h
Mnogo je detalja uključeno u stvaranje jedinstvenog brenda, a s brojnim upadljivim proizvodima koji se svakodnevno plasiraju na tržište hrane i pića, teško je istaći se. Imidž vašeg brenda zavisi od više faktora, od ljudi koje zapošljavate i sastojaka koje koristite, do pakovanja i marketinga vašeg proizvoda. Koja je prava mera i gde je balans u stvaranju jake slike o brendu? Kako da budete primećeni? Gde je vaše mesto? Poslušajte šta o tome imaju da kažu renomirani stručnjaci i preduzetnici iz pomenute industrije.
Učesnici:
Oliver Benet, suosnivač, „Xite Energy Drink“
Ričard Goldsmit, suosnivač, „Moju drinks“
Kamila Einzvort, osnivač, „Mylk Plus“
Moderator:
Sem Čens, direktor marketinga, „Montgomery Group“
Sreda, 25. novembar
10:00h
Prvi put u istoriji domaćeg finansijskog tržišta počinje sa radom online platforma za finansiranje privrede, Ventu.rs – crowdinvesting platforma. Raste ponuda finansijskih proizvoda i usluga prilagođenih potrebama SME kompanija i zahtevima modernog poslovanja. Kako crowdinvesting može da pomogne u finansiranju kompanija? Kako do uspešne crowdinvesting kampanje? Da li postoji jednostavan i siguran način za investiranje u lokalne male biznise i startape? Kako investitori mogu da se uključe u crowdinvesting kampanju? Glavni akteri prve crowdinvesting kampanje u Srbiji podeliće sa vama svoje iskustvo!
Učesnici:
Veljko Milićević, osnivač, Bubaja d.o.o. (Zdrawo Slatko & RO!)
Luka Pejović, direktor, BDO Ventures – Ventu.rs
Vladimir Pavlović, CEO, WM Equity Partners
Moderator:
Sandra Rodić, direktor tima za pristup izvorima finansiranja, USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj
12:00h
Poslušajte šta o novim putevima do kupaca ima da kaže Vari Rasel, velika ljubiteljica hrane i poznavalac industrije, osnivačica „The Food Marketing Expert“ i „ Grub Club Events“, ekspert za sve moguće i još neke načine za dolazak vrhunskih prehrambenih proizvoda do polica, prodaje i pažnje koju zaslužuju.
Predavač:
Vari Rasel, osnivač „The Food Marketing Experts“
Moderator:
Elena Atanasio, direktor portfolija, Montgomery Group
13:00h
Reč „inovacije“ u poslednje vreme često čujemo svuda oko nas. Da li postoje inovacije u sektoru hrane? Da li postoje programi podrške domaćim inovatorima iz ove oblasti? Kako ta podrška izgleda, ko je pruža i kako da je dobijete? Kako inovativno koristiti biootpad u proizvodnji hrane i kako to utiče na životnu sredinu?
Učesnici:
Dr Dubravka Skunca, LCA lider, projekat GreenProtein – Evropska unija H2020 BBI JU / regionalni predstavnik, EIT Food
Aleksandar Arnaut, zamenik direktora programa za razvoj preduzetništva, Startit / predstavnik EIT Food Huba u Srbiji
14:00h
Kakva je situacija u industriji hrane u Evropi usled pandemije COVID-19? Da li je poljoprivreda pokazala da je glavna snaga evropske ekonomije? Kakva su predviđanja za budućnost? Kakvo je stanje u regionu i na Balkanu?
Govornik:
Januš Vojćehovski, evropski komesar za poljoprivredu
Ministar, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Republika Srbija